játék

Didergő

Célunk egy olyan termék létrehozása volt, mely barátságos és megjelenésével azt az érzést kelti az emberekben, hogy "MOST RÖGTÖN AKAROK BELŐLE EGYET!!!".

play4power

2010 áprilisában a Kitchen Budapest (KIBU) és a WAMP felkérte a Superflux nemzetközi design stúdió két tervezőjét, Anab Jaint és Jon Ardent, hogy tartsanak egy kreatív workshopot Budapesten. A felhívást fiatal designerek számára hirdették meg.

Facebook Autóskártya

Résztvevők: Böröcz Angelika, Pásztor Theodóra, Bujdosó Attila

A közösségi oldalak használata során az emberek hajlamosak gondolkodás nélkül megosztani mindenféle információt magukról. Ezáltal a világhálón hatalmas mennyiségű adat halmozódik fel. Ennek a témának a bemutatására megpróbáltunk kitalálni egy apró játékot. Így jutott eszünkbe az az ötlet, hogy az "autós kártyákat" vegyük alapul.

(b)AR

A (b)AR egy kiterjesztett valóság (augmented reality, AR) alapú játék, amely egy interaktív zenei környezetet hoz létre bárokban, szórakozóhelyeken vagy köztereken.

Smoquito

A Smoquito egy egyszerű játék, amely a gyerekkori énünket hozza felszínre, és sajátos fúziót képez a nyaranta ismétlődő kellemetlen élménnyel, amikor egy-egy szúnyogfelhővel találkozunk a legromantikusabb pillanatokban, vízparton, naplemente környékén. Ilyenkor jól jön a cigi, amely egyébként is a kapcsolatteremtés egy káros, de működő eszköze.

Malom függöny

A malom függöny egy olyan sötétítő függöny, amely egyben egy malom játék tábla hordozó felülete is egyben.

A függöny a tábla 24 csomópontjában elhelyezett piros, kék zöld színű LEDek előre koreografált felvillanása révén háttérvilágításként is szolgálhat. A játék joystick segítségével vezérelhető.

3D malom

A 3D malom egy új típusú térbeli látást fejlesztő készség játék. A játék újdonsága hogy nemcsak vízszintesen lehet a bábukkal haladni, hanem lehetőség nyílik a szintek közötti vándorlásra is, nehezítve így a játékos helyzetét.
A térben hat összekapcsolt pályán vándorolhatnak a játékfigurák, illetve küzdhetnek meg a játékosok, ki tudja kirakni egymás mellé a „malmot” vagyis a 3 egyforma játékfiguráját, hogy levehesse az ellenfél egy játékfiguráját. Induláskor mindkét játékosnak 9 játékfigurája van.
A kísérleti változatban a csomópontokban elhelyezett 3 állású billenős kapcsolók segítségével játszhatunk.
A kapcsolóval vezérelhetőek szintén a csomópontokban elhelyezett két különböző színű LEDek.

2009-ben a 3D Malomjáték az AL-BASSEL Fourteenth Fair for Invention and Innovation, Damascus „Al-Bassel Gold Medal” díjat nyert el, valamint a GÉNIUSZ-EURÓPA 2009 Nemzetközi Találmányi Vásáron „GENIUS aranyérem” díjat kapott.

MacsEk

A macsEk világjárásra született felemásgombszemű gyengén varrott USB farkú zsebjószág. Leggyakoribb előfordulási helye: geekek és egyéb mániákus őrültek zsebe. (legutolsó észlelése > KIBU, piros asztal)

Neuro Cube

Szerettünk volna egy olyan játékot fejleszteni, amely képes egyszerű szabályok alapján komplex rendszereket létrehozni. Minden kocka azonos hardver elemből áll és azonos programot futtat. A kockák egymáshoz viszonyított helyzetüktől függően képesek egymást érzékelni, majd interakcióba lépni fény- vagy hangjáték formájában.

Moing

A városi térben játszódó játék lényege, hogy a városban virtuálisan jelen lévő pontokat kell megtalálni illetve elkerülni mobiltelefonunkkal. A központi weboldal tartja nyílván, hogy az egyes koordinátákon milyen tárgyak vannak, a mobil kliens pedig ide küldi fel a pozícióját időről időre. A játék végső célja lehet egy megadott pontszám elérése, amely valamilyen nagyértékű nyereményre váltható be.

Syndicate content