3d

Reconstruct Trinity Kick

Ezt a kinectes interaktív installációt a 2011. nyári nyílt napra készítettük. Célja a Mátrix c. film Trinity rugós jelenetének felelevenítése.

3D computer interface

Célunk az ember-számítógép kapcsolat kiszélesítése, a hagyományostól elrugaszkodó, futurisztikus beviteli mód kidolgozásával: a 3d-s beviteli eszköz a kéz helyzetét, mozgását érzékeli, így érintés nélkül irányíthatjuk számítógépünket, programjainkat.

Első megközelítésben az ultrahangot választottuk információ-gyűjtésre: a kibocsátott hullám visszaverődése segítségével meghatározhatjuk a visszaverő objektum helyzetét.

3D malom

A 3D malom egy új típusú térbeli látást fejlesztő készség játék. A játék újdonsága hogy nemcsak vízszintesen lehet a bábukkal haladni, hanem lehetőség nyílik a szintek közötti vándorlásra is, nehezítve így a játékos helyzetét.
A térben hat összekapcsolt pályán vándorolhatnak a játékfigurák, illetve küzdhetnek meg a játékosok, ki tudja kirakni egymás mellé a „malmot” vagyis a 3 egyforma játékfiguráját, hogy levehesse az ellenfél egy játékfiguráját. Induláskor mindkét játékosnak 9 játékfigurája van.
A kísérleti változatban a csomópontokban elhelyezett 3 állású billenős kapcsolók segítségével játszhatunk.
A kapcsolóval vezérelhetőek szintén a csomópontokban elhelyezett két különböző színű LEDek.

2009-ben a 3D Malomjáték az AL-BASSEL Fourteenth Fair for Invention and Innovation, Damascus „Al-Bassel Gold Medal” díjat nyert el, valamint a GÉNIUSZ-EURÓPA 2009 Nemzetközi Találmányi Vásáron „GENIUS aranyérem” díjat kapott.

3D vetítés

A harmadik dimenzió tökéletesedése mentheti meg az évek óta nézőszám-csökkenéssel kűszködő mozikat. Bár a 3D-s mainstream mozi álma igazából már csak dramaturgiai kihívást jelent, mi még csak a használati utasítást olvasgatjuk.

Syndicate content